App-tips!

Publicerad 2016-07-10 20:24:00 i Allmänt,

Jag har haft svårt att hitta metoder för att komma ner i varv och dämpa ångest etc. Därför tänkte jag tipsa om några appar som jag tycker hjälper mig.
 
* Sömnappen
App som ska göra din sömn bättre. Jag använder den för att göra avslappningar mitt på dagen. Den kostar 20:- men jag tycker att appen är värd pengarna! Mina favoriter är "Kroppskanning - lång" och "Avslappning - lång".
 
* Pausa
App med olika guidade avslappningar. Det som r bra att det finns allt från 3 minuter till 12 minuter långa avslappningar. Kostade 30:- men också väldigt värd pengarna.
 
* Sleep Cycle
Något som skapar mycket oro i mig är min sömn. Genom att använda sleep cycle får du en bra överblick i hur du sover, vilket kan hjälpa på många sätt. 
 
* Run keeper
Jag försöker promenera varje vardag, och genom att använda denna appen blir motion lite roligare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är i 20-årsåldern och har alltid varit en högpresterande tjej som alltid velat andra väl och älskat livet, kanske lite för mycket. Jag drabbades sommaren 2015 av en utmattningsdepression med paniksyndrom. Det jag känner är att jag vill få kontakt med andra drabbade. Här i bloggen kommer jag dela med mig av min berättelse, mina tankar och känslor och förhoppningsvis kan vi få igång lite diskussioner och peppa varandra! Jag är inte utbildad inom ämnet utan uttrycker bara mina egna erfarenheter och tankar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela