Försöker vara stolt på buss

Publicerad 2016-07-03 19:39:00 i Allmänt,

 

Jag tänkte bara kika in lite snabbt och faktiskt vara lite stolt över mig själv (vilket jag inte ofta är). För lite mer än ett halvår sedan så var jag påväg från min hemstad till den staden jag idag studerar i med buss, men fick panikångest efter ungefär 40 minuters resa och blev tvungen att gå av bussen och avbryta hela resan. Tåg och buss har efter det varit ett väldigt jobbigt moment för mig.

Just nu sitter jag på en buss och har åkt i 30 minuter utan minsta panikkänsla. Hurra!

Tror det kan vara bra att skriva ner sina "framgångar" ibland för att kunna se att du faktiskt blir bättre. Jag är så otroligt dålig på att beröma mig själv och vara stolt över saker jag gör.

Utöver detta har jag denna helg varit på en släktträff där det var runt 30 personer, varav vissa var helt nya ansikten. Jag har tidigare skrivit att panikångesten gav mig en social fobi, så egentligen är detta ett stort steg för mig.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är i 20-årsåldern och har alltid varit en högpresterande tjej som alltid velat andra väl och älskat livet, kanske lite för mycket. Jag drabbades sommaren 2015 av en utmattningsdepression med paniksyndrom. Det jag känner är att jag vill få kontakt med andra drabbade. Här i bloggen kommer jag dela med mig av min berättelse, mina tankar och känslor och förhoppningsvis kan vi få igång lite diskussioner och peppa varandra! Jag är inte utbildad inom ämnet utan uttrycker bara mina egna erfarenheter och tankar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela